15.8.08

Musztarda po obiedzie

Pogoda jest po prostu beznadziejna, więc nie ma absolutnie szans na robienie zdjęć na zewnątrz.
A więc pozostają jako tło nasze nie do końca wymalowane ściany, jeszcze bez mebli...
Kolor żółty chodzi za mną już od dłuższego czasu. Mam go na spódnicach, bronsoletkach i kolczykach, bluzkach oraz ścianach mieszkania. Ostatnio, zainspirowana kreacją Piksi, zanabyłam w zwykłym blaszakowym sklepiku musztardowy przykrótki sweterek. Zachwycił mnie w nim nie tylko kolor, ale również włóczka z dodatkiem kaszmiru... aż przyjemniej się wtulić w kaszmirowy kaptur kiedy powiewają pierwsze jesienne wiatry.
Poniżej zestawiłam go ze spodniami H&M upolowanymi jakiś czas temu w SH, uwielbiam je za śmieszne zapięcie bez suwaka, jak to określa M. "na pieluchę". Przyznam się bez bicia, nie wiem jak takie zapięcie się nazywa, mnie kojarzy się z męskimi kreacjami z XVIII-wiecznej Anglii rodem z "Dumy i Uprzedzenia".

na sobie mam:
Musztardowy swetr - zwykły sklep
Spodnie - H&M/SH
T-shirt - New Yorker
Buty - 5th Avenue/Daichman

PS: i coś mi się widzi, że musztarda to jeden z kolorów tej jesieni... pojawił się również na Aifowym blogu.

7 komentarzy:

  1. Zgadza sie, ten kolor bedzie modny tej jesieni! Wystarczy spojrzec na nowe kolekcje najwiekszych sieciowek... a Twoja stylizacja fajna, typowe street fashion :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ależ ładnie! bardzo i pasuje wszystko. ja lubie tą musztarde łączyc z turkusem;) a spodnie są piękne:)

    pozdrawiam i powodzenia w dalszym remoncie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz rację ten kolor będzie przewodnim w jenej z trzech kolorystyk w H&M a jeśli chodzi o robienie zdjęć to też nnie mam za bardzo gdzie ich robić ile mozna wykorzystywac jedną ściane?

    OdpowiedzUsuń
  4. oooo znalazlam w szafiarkach kogos kto podziela moje nieczeste zainteresowanie- wielka milosc do jedzenia:).

    milo cie poznac:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Musztardowy kolor jest bardzo ciekawy. Jeszcze nie mam ani jednego ubrania w tym kolorze, ale może już niedługo. U mnie nowa notka.

    OdpowiedzUsuń
  6. ładne zdjęcia , zapraszam do mojej szafy

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam szzerokie spodnie, juz sie nie moge doczekać aż będę mogła się w moich zaprezentować. Świetna krótka bluzeczka z kapturem. Sesja w żółtym kącie niezwykle udana. Pozdrawiam cie gorąco i na pewno bede czesciej odwiedzać twój szafiarski blog

    OdpowiedzUsuń