30.3.10

Sesja Fotograficzna 18 kwietnia 2010

Witam Drogie Panie,
Jako, że ostatnimi czasy pogoda nastała piękna, z zimowego letargu wybudziło się całe mnóstwo moich koleżanek i zdecydowały kolektywnie, że czas na profesjonalną sesję zdjęciową.
Takowa się odbyła, czego wyniki możecie zobaczyć poniżej.

Znajomej Pani Fotograf i współpracującej z nią Stylistce tak się to spodobało, że zdecydowały się na powtórzenie tej akcji w piękny kwietniowy weekend - i w tym miejscu, za moim pośrednictwem, chciałyby zaoferować Wam możliwość sfotografowania siebie takiej, jakiej jeszcze nigdy się nie widziałyście.
Sesja jest zaplanowana na 18 kwietnia (niedziela) w przyjaznym studiu fotograficznym o domowej atmosferze w Markach k.Warszawy (choć dla mnie to wciąż jest Warszawa...).
W ramach takiej sesji każda z uczestniczek może się spodziewać jednej lub dwóch dowolnych stylizacji, po których otrzyma od 30 do 50 zdjęć.
Jeśli chodzi o stylizacje - jak widać możliwości są w gruncie rzeczy nieograniczone - retro, kolorowe i szalone czy orientalne lub delikatne, w wydaniu glamour. Oczywiście można przyjechać z własnym pomysłem i "rekwizytami" lub zdać się na bogatą wyobraźnię Stylistki. Aneta czasem "macza palce" w charakteryzacjach, więc pomysłów na pewno jej nie zabraknie.
Na taki jeden dzień zdjęciowy Dziewczyny planują zazwyczaj od 4 do 7 modelek, więc gdy któraś z Was była zainteresowana udziałem to dajcie znać na adres e-mail mialczyslawa@gmail.com lub o kontakt bezpośrednio z Fotografem, czyli Agnieszką pod adresem foto.grafika@wp.pl
Koszt takiej przygody to 500-700 zł w zależności od liczby stylizacji.

Ela Grace KellyKarolina DorotaDorota 3 MarzenaMarylin Monroe Dorota 2

PS: Ciekawe czy rozpoznacie na którym zdjęciu to ja ;-)

4 komentarze:

  1. Szóste (bądź też trzecie od końca).
    Trudno nie rozpoznać; wyróżniasz się :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nieźle :-) Moja mama jak oglądała zdjęcia to nie rozpoznała, które to ja...

    OdpowiedzUsuń